Gimcana matemàtica al pati. ESC Montbui

Fa un parell de cursos, es va publicar a la plataforma ARC (Aplicació de Recursos al Currículum) una activitat de matemàtiques que va fer l’Escola Montbui, de Caldes de M.

us la compartim per si es pot transferir a altres centres.

A partir del treball per racons dins l’àrea de matemàtiques a primària, ens vam plantejar la opció de poder exportar els continguts matemàtics a espais oberts del centre, com podia ser el pati.
Els continguts principals van ser les unitats de mesura i la capacitat. En aquest treball, quedava inclòs un treball competencial ja que els alumnes havien d’utilitzar els seus coneixements per a resoldre diferents situacions o problemes.

Enllaç a la publicació