Exposició de violències masclistes “Canvia el conte”

Som les sociòlogues Mireia Selva i Cristina Vila i us enviem una mostra de l’exposició de violències masclistes “Canvia el conte” que es basa en el treball que realitzem als centres educatius de prevenció de violències masclistes i foment del bon tracte.

L’exposició es basa en el vídeo que vam realitzar sobre la Caputxeta Vermella el 2018 i conté 9 mòduls. Cada un d’aquest, a banda del contingut inclou:

1. Codis QR amb accés a vídeos per fomentar la reflexió i la mirada crítica
  2. Activitats didàctiques de coeducació
  3. Un breu dossier del contingut teòric (píndoles) per tal que el professorat ho desenvolupi a l’aula amb el grup-classe.

A més, cada mòdul ve amb una bossa per facilitar el seu transport, en cas que hagi d’itinerar per diferents centres educatius.

Seria ideal poder-ho anar a treballar a les escoles a través de tallers, formació al professorat i tot l’assessorament que puguem oferir com a sociòlogues especialitzades en igualtat, però ara mateix, amb les mesures COVID, hem adaptat aquesta part i oferim una trobada/formació online d’unes 2 o 3 hores per poder explicar al professorat o als equips directius dels centres com poden utilitzar aquest recurs així com facilitar eines per poder treballar la prevenció de les violències masclistes amb l’alumnat.

L’exposició té un cost de 950 € + IVA (21%).

Restem a la vostra disposició per a qualsevol dubte i/o informació.