Estudi Exploding Dots i Pensament Computacional (col·laboració amb EduCaixa)

Des del MMACA estem col·laborant amb EduCaixa en un estudi sobre l’impacte dels Exploding Dots (un nou recurs matemàtic amb molt de potencial) en el Pensament Computacional. És un projecte financiat per la Education Endowment Foundation (EEF).

(Les dates que apareixen a la web NO estan actualitzades)

Per portar a terme l’estudi, es necessita la col·laboració d’uns 40 docents d’instituts de secundària. L’estudi es farà amb l’alumnat de 1rESO.

Si hi esteu interessades/s, teniu tota la informació al document adjunt amb les dates actualitzades (calendari d’actuacions, formacions, inscripció, etc…).

Información_Escuelas_ED_EEF_ES_CCX_

Esperem comptar amb algunes i alguns de vosaltres!!