Conte i Recursos La Granja per a la gestió emocional

Pas a pas, ens acostem a una nova normalitat, possiblement diferent però estem segurs que tot sortirà bé, sobretot si ens preparem per a les noves necessitats dels nostres alumnes, però també les nostres i les dels nostres companys/es.

Com sempre pots aprofitar i compartir tot allò que vulguis amb companys/es i famílies, o a les xarxes. Tot teu!!!:

-El conte es diu El nou virus de la Valentia. Probablement estem sentint més pors que mai. I saps? el que ens està fent valents a tots és precisament aquest virus, ho aprofitem? Tens permís per compartir el conte en la seva  totalitat amb totes les famílies que vulguis, whatsapp i xarxes.

-Et passo la carta 8 motius perquè els infants tornin a sortir al carrerI parlant d’aquest tema  a Tot es Mou de  TV3

-Tenim un nou servei gratuït de Sessions Grupals Online per a joves de 12 a 16 anys, per evitar olles a pressió en potencia i brindar un espai que sigui una vàlvula perquè els adolescents puguin expressar amb nanos de la seva edat.

-Pel que fa a noves necessitats, per la d’un bon tancament de curs, fem dues propostes; Programes a La Granja per a alumnes de P-3 fins a l’ESO. Com saps la nostra metodologia és un Accelerador de Competències Emocionals, i ho volem aprofitar per aconseguir més resultats en menys temps (pels grans facilita tenir el tren a 250 m de La Granja). I la segona són els Tallers Emocionals de Tancament però a l’escola.

-Respecte a la formació per a docents, oferim 3 propostes; la sortida Omplir-nos de Nou per a equips de claustre, la Formació Online Especial Post Covid-19  perquè els mestres puguin tenir eines pràctiques, i el curs intensiu  i presencial CEEP d’Estadis 1,2 i 3 d’Educador Emocional la 1a setmana de juliol a La Granja.

Trobareu més informació al següent enllaç:https://barcelona.lagranja.top/