CONCURS JOVES I MOBILITAT

El concurs JOVES I MOBILITAT prepara una nova edició on els centres poden participar  amb els seus alumnes, donant la seva visió sobre la mobilitat segura i responsable.

Les inscripcions per participar s’obriran a partir  d’octubre quan proposaran als joves que reflexionin sobre la protecció dels entorns escolars i els desplaçaments del seus alumnes i professors, amb el següent repte:

PROTEGITS A L’ESCOLA, COM PROTEGIM TAMBÉ  LA MOBILITAT DEL SEU ENTORN?

El concurs està adreçat a alumnes d’ESO, Batxillerat i CFGM, així com a joves de 12 a 18 anys membres de casals de joves i centres de lleure de Catalunya. I es pot treballar tant de forma presencial com virtual.

Trobareu  més informació a la seva web:

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *