Concurs Joves i Mobilitat del RACC i SCT

Joves i Mobilitat és una iniciativa del RACC, qui des del 1995 treballa per promoure una mobilitat cada cop més sostenible i segura a través de l’impuls de diferents programes educatius, adreçats a nens i joves.  Aquesta proposta pedagògica i lúdica va néixer el 2007 arrel d’un estudi del RACC sobre els joves i l’accidentalitat, que en aquells moments era de més del 30%. Aquest any es va celebrar la seva 1a edició, sota la denominació “Joves i Conducció”, i fins l’actualitat són 11 les edicions realitzades, que han comptat amb més de 15.000 participants.

A qui s’adreça?

Als alumnes de Secundària, Batxillerat i Cicles Formatius de centres escolars i als nois i noies de 13 a 17 anys membres de casals de joves i centres de lleure de Catalunya. Els participants han d’estar tutoritzats des de centres escolars, centres de lleure o casals de joves. Es poden inscriure de la ma dels seus tutors de forma individual o formant part d’equips de fins a un màxim de quatre components.