Concurs BBVA de Dibuix Escolar per a escoles de Catalunya

Us agrairem que feu difusió, del 39è Concurs BBVA de Dibuix Escolar  als centres i docents de la vostra zona educativa, a través dels vostres mitjans habituals.

El Concurs, convocat per la Fundació Antigues Caixes Catalanes amb el suport de BBVA, s’adreça a totes les escoles de primària i d’Educació especial de Catalunya.

La Fundació Antigues Caixes Catalanes (FACC), amb el suport de BBVA, convoca el 39è Concurs BBVA de Dibuix Escolar, amb l’objectiu de servir d’estímul per desenvolupar les habilitats i capacitats dels alumnes de primària i d’educació especial en l’àmbit del dibuix i la il·lustració, així com per fomentar la lectura en català mentre es treballa l’educació emocional i el respecte al medi ambient. Amb aquesta iniciativa, els mestres poden treballar els contes al centre docent des de vessants tan diverses com la plàstica, la llengua catalana i els valors socials i cívics.

A més, al blog www.contesperaprendreaser.blogspot.com es poden trobar materials i recursos proposats per l’autora per treballar-los a l’aula.