CODEWEEK 2020

Podeu consultar les activitats que realitzen els centres de la nostra zona:

ESC Ronçana de Santa Eulàlia de Ronçana. Els nens i nenes de 3er treballen amb les Beebots i els alumnes de 6è manipulen l’entorn de la web code.org .

SEK La Garriga. Els nens i nenes de 1er i 2n fan jocs amb Scratch, els alumnes de 3er presenten un semàfor programant amb Arduino i els de 4t fan un robot imprès en 3D i programat amb Arduino.

INS Hipàtia d’Alexandria. Els alumnes creen projectes Scratch sobre fets vitals i èxits laborals en dones brillants en ciències, matemàtiques i enginyeria.

Durant la setmana del 10 al 25 d’octubre de 2020 es va celebrar la setmana Codeweek 2020, promoguda per la Unió Europea amb l’objectiu d’apropar la programació i l’alfabetització digital a tothom d’una manera divertida i atractiva.

Al llarg d’aquests dies, centres educatius, entitats, clubs de programació, Universitats, associacions… realitzen activitats per fomentar el pensament computacional i la programació , als diferents països de la UE, com activitat per afavorir la resolució de problemes, la creativitat i el pensament estructurat.

També trobareu activitats que es duran a terme al llarg de la Codeweek al Nodes de pensament computacional, programació i robòtica del Departament d’Educació.

Us deixem l’enllaç d’aquests recursos que poden ser del vostre interès: