Cloenda de “Formigues cooperatives”

El dijous 21 de març  les escoles de primària el Farell, el Calderí i el Montbui van celebrar al camp de fútbol de Caldes una trobada dins del projecte “Formigues Cooperatives, aquest és un projecte telemàtic cooperatiu d’àmbit educatiu, on alumnes de diferents escoles de Catalunya, després d’experimentar, reptes cooperatius, inventen de nous i els intercanvien amb la resta de centres.

Com a cloenda del projecte les escoles de Caldes vam organitzar la  trobada del dia 21, durant el matí els 125 alumnes de 4t i 5è de Primària dels diferents centres, repartits en petits grups, van estar provant diferentes reptes cooperatius.

A més a més a la trobada van col-laborar 45 alumnes de 4t ESO de l’institut Pic del Vent, els quals es van encarregar d’inventar-se els reptes practicats i d’organizar els diferents equips cooperatius.

A la tarda la colla de Castellers de Caldes van participar a la trobada amb un taller, a l’escola el Farell, on l’objectiu era experimentar la pinya castellera amb el seu pilar corresponent.”