CESIRE Matemàtiques

CESIRE

FORMACIÓ i JORNADES

ACTIVITATS PER ALUMNAT

• Us convidem a consultar el nostre calendari d’activitats matemàtiques per a alumnat (calendari de concursoscalendari de tallers i calendari de premis).
  • La FEEMCAT organitza de nou el Programa Bojos per les matemàtiques, curs adreçat a l’alumnat de 1r de batxillerat. (més informació).
  • La primera setmana d’octubre s’obrirà la inscripció al vídeoMAT 2020 (Web vídeoMAT)
  • Ja podeu descarregar el Calendari matemàtic 2020-21 elaborat per Societat d’Educació Matemàtica Al-Khwarizmi (descàrrega)
  • S’ha obert la inscripció a visites i tallers del MMACA a la seva seu de Cornellà, que aquest any es complementa amb una àmplia oferta de tallers per fer al vostre centre.
  • El Centmat (Centre  d’Aprenentatge CientíficoMatemàtic de les Illes Balears) ens fa tres propostes interessants a través del seu canal de youtube:
    • Pim-pam-mates. Activitats per educació infantil i primària.
    • Contagiant idees. Per fer des de casa.
    • MSI: Maths Scene Investigation. Vídeo-reptes per alumnes de secundària.
  • A la web del Cangur aniran actualitzant la informació sobre la celebració de la prova, que es preveu pel 18 de març de 2021 (enllaç).
  • El proper 17 de setembre BubblyMaths organitza la Global Math Lesson 2020, una lliçó sobre estadística i salut, adreçada a nenes i nens de tot el món. Tindrà una durada de 30 minuts i es centra en Florence Nithingale, de qui celebrem el 200 aniversari del naixement. La lliçó s’acompanya una proposta d’activitat d’aula: Un role-play al que pot participar tot l’alumnat, des de l’aula o des de casa. (enllaç)