Biblioteca: visita a biblioteca de centre Marià Manent (23 de gener)

Com cada any, dins del curs BE: concepte, dinamització i aplicació de gestió (ePèrgam), s’ofereix una sessió presencial de visita a la biblioteca d’un centre, en el nostre servei Territorial es realitzarà a l’escola Marià Manent, de Premià de Dalt.

Aquesta visita té l’objectiu de conèixer un bon model de funcionament de la biblioteca escolar: organització i gestió, dinamització i integració en el centre com a recurs de suport al PEC. També descobrir la importància del treball en xarxa de la biblioteca i conèixer els principals àmbits de treball.

És oberta a tots els docents que estiguin interessats, no cal fer inscripció prèvia.

Data. 23 de gener

Horari: de 17’15 a 20’15 (com màxim)