#BIBLIOACTIVACOVID: UNA SOLUCIÓ PER A CADA PROBLEMA

La crisi de la COVID-19 ha fet que els centres educatius hagin de buscar noves maneres de connectar amb els alumnes per promoure els aprenentatges.

Des de #biblioactivacovid busquen biblioteques de centres educatius que estiguin contribuint, amb accions i recursos, a facilitar l’aprenentatge, el foment de la lectura i a promoure l’equitat entre els alumnes.

Heu creat un itinerari de lectura virtual? Heu organitzat la vostra biblioteca de recursos d’informació digitals? Esteu fent un club de lectura en línia? Esteu facilitant l’accés dels alumnes a la lectura? Segur que a molts centres els agradaria conèixer la vostra experiència! Podeu enviar-la mitjançant aquest formulari .

Es publicarà a Una solució per a cada problema i rebreu el distintiu de #biblioactivacovid.