Bases Student Awards 21/22 publicades, tallers de PCd i Scratch, i jornada MHM

Us comuniquem que ja estan publicades les bases del concurs mSchools Student Awards d’aquest curs 2021/22.

Us animem a participar-hi inscrivint-vos a partir del 18 d’abril per a Scratch Challenge i MHM, i del 2 de maig per a App Education.

Per tal de poder donar-vos suport amb aquestes propostes i mantenir-vos al dia de totes les formacions i novetats, necessitaríem que ens féssiu arribar les vostres dades en els  formularis de cada iniciativa:

Us preguem que responeu els qüestionaris tant si hi participeu implementant les iniciatives com si no. Només heu de contestar una vegada al qüestionari. Si ja ho heu fet no caldrà.

Aprofitant l’avinentesa us volem recordar la realització de la següent jornada i tallers:

• Taller de PC Desendollat i Scratch.
  • Jornada virtual “El potencial didàctic de la georeferenciació”.

“Tallers de PC Desendollat i Scratch”

Tallers en format virtual

16 de novembre de 17:30 a 19:00h

En dues sales diferents (PC Desendollat i Scratch), es mostraran experiències didàctiques, es realitzaran tallers, es mostraran propostes d’activitats per l’aula i es lliuraran reptes. Més informació.

FORMULARI D’INSCRIPCIÓ

SALA 1 PC DESENDOLLAT

SALA 2 SCRATCH

“El potencial didàctic de la georeferenciació”

Jornada en format virtual

17 de novembre de 17:30 a 19:00h

El paper de la georeferenciació en metodologies actives.

Propostes de georeferenciació:

• Instamaps (Institut Cartogràfic i Geològic de Catalunya)
  • MeduTarraco (Mobile History Map mSchools)
  • Manresada i Barcelonada 2022 (World Mobile City Project).
ENLLAÇ A LA JORNADA

Podeu fer-nos arribar qualsevol dubte a mschools@xtec.cat

Animeu-vos a participar-hi  !!!!