A160171A16 Avaluació: una oportunitat de canvi

El proper dimecres 20 de febrer de 17.15h a 19.15h farem una conferència sobre “Avaluació: una oportunitat de canvi” a càrrec de Silvia Guillamot.

La conferència es farà a la sala d’actes de la Biblioteca Municipal de Santa Eulàlia de Ronçana.

Silvia Guillamot és mestra i directora de l’Escola Norai, Montgat. Professora associada de la Universitat Autònoma de Barcelona. És formadora del Departament d’Educació i fa assessoraments a centres educatius i docents sobre avaluació i assoliment de competències.

Ens parlarà sobre les característiques de l’avaluació competencial i formativa, el paper de l’alumnat i la planificació a l’entorn de l’avaluació.

Encara queden places!! INSCRIPCIÓ