9a Edició Premi Participa a l’escola

Obert el període de presentacions de projectes que busquen construir una escola participativa i transmissora dels valors democràtics

Termini: fins el 31 de juliol de 2019

Teniu un projecte per millorar la vida democràtica de l’escola?

El Premi Participa a l’Escola és un reconeixement a les escoles que, més enllà de la seva tasca educativa i formativa, treballen per fomentar els valors de la democràcia entre els més joves.

Es tracta d’un reconeixement al personal docent i l’alumnat que treballa per un projecte comú d’escola, creant espais i dinàmiques de participació, implicant tota la comunitat educativa en l’activitat del centre i imaginant noves fórmules per engrescar els i les alumnes per fer seva l’escola.

El teu centre s’hi pot presentar?

Si pertanys a una escola o institut que ha dut a terme durant el curs 2018/2019 alguna experiència de participació en què l’alumnat s’hagi involucrat en la vida del centre, presenta la vostra proposta!

Què entenem per un projecte participatiu?

Si el teu centre ha fet durant el curs algun projecte que…

·        Sorgeixi a iniciativa de l’alumnat

·        Que inclogui col·lectius diferents, dintre i fora de l’escola

·        Faci participar a col·lectius que no acostumen a participar

·        Marqui un abans i un després en la vida democràtica de l’escola

presenta la vostra proposta!

Vols veure exemples d’edicions anterior? Clica aquí

Categories del premi

Els centres poden presentar les sol·licituds acollint-se a una de les dues modalitats:

·        Centres ubicats en poblacions de fins a 20.000 habitants

·        Centres ubicats en poblacions de més de 20.000 habitants

Quantia premi

El centre guanyador de cada modalitat rep 5.500€ i un diploma de reconeixement que es lliura en un acte al propi centre durant el curs següent al qual s’ha produït l’experiència.

MÉS INFORMACIÓ SOBRE EL PREMI PARTICIPA A L’ESCOLA