4a edició del Parlament Científic Jove Català

la Fundació Catalana per a la Recerca i la Innovació torna a organitzar el Parlament Científic Jove, projecte destinat a preparar el jovent com a ciutadans actius dins de la societat del coneixement mitjançant el debat, la negociació i el coneixement en temes de ciència.

Els principals objectius són:

• Introduir els/les estudiants en els procediments parlamentaris en temes de ciència i recerca.
  • Contribuir perquè els/les estudiants formin opinions qualificades i avaluar temes complexos.
  • Promoure la interacció entre científics/científiques i joves.

Aquesta iniciativa, a la seva quarta edició, compta amb el suport de la Fundació Banc Sabadell.

Està previst que tingui lloc durant 3 dies, per concretar, durant el mes de maig de 2019.

El període d’inscripció s’obre avui fins el dia 30 de novembre.

Hi ha un màxim de 50 places disponibles i s’adjudicaran per estricte ordre d’inscripció. Només es permet un màxim de 4 alumnes (d’entre 15 i 19 anys) per cada centre educatiu.

L’FCRi informarà cada professor(a) inscrit(a) si els seus alumnes han estat o no acceptats.