1r Congrés d’Educació Pública a Catalunya

Un grup d’escoles pertanyents a la Xarxa 0-12 de la Federació de MRP de Catalunya, estant impulsant la celebració d’un Congrés d’educació publica a Catalunya.

Entre elles, tenim l’Escola Els Pinetons, de La Garriga, que forma part del grup impulsor. Els promotors animen a tots aquells centres que ho desitgin, a sumar-s’hi a través d’aquest formulari d’adhesió.

Trobareu tota la informació al següent article:
Després de mesos de contactes i consultes, finalment un nombrós grup de centres públics de Catalunya (de bressol, infantil i primària i secundària) s’han proposat tirar endavant el 1r Congrés d’Educació Pública a Catalunya, els preparatius del qual arrenquen ara definitivament i que es preveu que tingui lloc el febrer de 2020.