1a sessió Seminari TAC

Ahir, 29 d’octubre de 2018, vam fer la 1a sessió del Seminari TAC adreçat als coordinadors TAC de zona.

La temàtica principal proposada des de l’Àrea TAC va ser la GAMIFICACIÓ.

Per això, vam aprofitar l’experiència a l’aula de dos companys del seminari, en Panti de l’Escola Giroi i el Christian de l’Escola Els Cingles, per a posar en pràctica dues activitats: un joc de cartes per a fer grups cooperatius amb diferents perfils i una activitat interactiva de cultura general creada amb Genial.ly per a simular un Escaperoom. I tenim un equip guanyador pendent de decidir quin premi tindran…;-)