12è. Concurs d’Anglès Interescolar de Catalunya (gener-maig 2019)

Us informem que s’ha obert el període d’inscripció al The Fonix 2019. La inscripció estarà oberta fins al 10 de febrer de 2019.

Enguany el concurs manté el mateix format que el curs passat.
S’organitza en dues fases:  la primera a l’escola i la segona en dissabte (data i lloc per confirmar).
Els alumnes participen en grups constituït per un mínim de dos alumnes i un màxim de tres. El centre seleccionarà i presentarà a l’organització, per a ser penjat al web del concurs, un únic equip i projecte finalista de cada categoria en que participi el centre.

Podeu trobar tota la informació relativa al concurs en el següent enllaç: http://www.the-fonix.org/.