Equip TOGETHER. Presentació mobilitat Itàlia

Avui, el grup TOGETHER es troba a l’escola El Farell, de Caldes de Montbui. Compartim, reflexionem i les companyes de la mobilitat d’Itàlia expliquen la seva experiència.

L’objectiu d’aquesta mobilitat era conèixer la metodologia PBL, les habilitats emprenedores, el treball de la llengua oral anglesa i establir contactes amb altres docents d’Europa.

Com a conclusió destaquen, la metodologia PBL i les habilitats d’emprenedoria estan molt lligades per preparar al nostre alumnat a fer un aprenentatge més autònom i reflexiu. Els protagonistes són ells mateixos i hem d’acompanyar-los en el procés on els reptes esdevindran oportunitats.