XIII Premis el CAC a l’escola

El Consell de l’Audiovisual de Catalunya, en col·laboració amb el Departament d’Ensenyament ha convocat un any més els Premis el CAC a l’escola, en aquest cas la XIII edició.

Els Premis el CAC a l’escola s’adrecen als centres públics i privats de Catalunya i estan estructurats en dues categories,

• Alumnat (cat. A) L’alumnat de totes les escoles i instituts de Catalunya des d’educació infantil fins a batxillerat, i també l’alumnat de cicles formatius. L’alumnat de batxillerat pot presentar els seus treballs de recerca d’una manera individual o col·lectiva.
  • Professorat (cat. B). El professorat de centres educatius públics i privats de Catalunya des d’educació infantil fins a batxillerat, i també el professorat de cicles formatius. Aquest any s’ha obert la participació al professorat d’escoles d’educació especial.

Cada centre pot inscriure el nombre de classes i d’alumnes que desitgi. Quantes més inscripcions de classes o alumnes, més opcions de guanyar!

Els treballs presentats han d’estar relacionats amb la incorporació de l’educació en comunicació audiovisual en l’àmbit escolar. La present edició compta amb una dotació conjunta de 10.500 euros, repartits en 14 guardons i el termini de presentació de treballs finalitza.

S’ha de descarregar i presentar el full de sol·licitud (categoria A o categoria B) degudament emplenat així com presentar en format digital el treball que s’ha realitzat.

El termini de presentació dels treballs és fins el 7 de març de 2016.

Trobareu tota la informació a la Web i a escola.cac@gencat.cat

Vinga, animeu-vos!!!