Xerrada a l’Escola Ronçana: Com acompanyar els nostres fills per una Internet Segura

La tarda del passat dijous 23 de maig es va realitzar a l’Escola Ronçana de Santa Eulàlia de Ronçana una conferència amb el títol “Com acompanyar els nostres fills per una Internet Segura”.

La xerrada, presentada per la directora del centre, Elisabet Palau, i desenvolupada per Pau Folch, del CRP Vallès Oriental IV, i Ramón Boixader, tutor de 5è i coordinador TAC de l’escola, anava dirigida a pares i mares d’alumnes de cicle mitjà i cicle superior.

Durant la xerrada, es va valorar la importància d’ajudar els nostres fills a navegar per Internet de forma segura i es van conèixer alguns dels riscos que existeixen a Internet i formes d’evitar-los. També es van donar recursos pràctics i adecuats a l’edat d’alumnes de Primària per treballar la Internet Segura.

Us deixem la presentació que es va exposar durant la conferència, on podreu trobar reflexions sobre el tema, i moltes pàgines i recursos de gran utilitat.