Xarxa Transformació Educativa Vallès Oriental. 18 abril 2023

Xarxa Transformació Educativa Vallès Oriental

Avui, ens acull l’Escola Joan Abelló, de Mollet. Compartim experiències del vector de ciutadania democràtica i consciència global.

Experiència de l’Escola Joan Abelló: projectes STEAM a cicle superior per a donar resposta a una realitat del centre pel que fa a aspectes d’accessibilitat i eliminació de barreres arquitectòniques.

Experiència de la CFA Santiago Rusiñol, Granollers. Ens presenta un canvi metodològic basat en l’ús de caixes d’aprenentatge per a treballar com poder treballar feina i centrat en diferents oficis.

Experiència de l’INS Reguissol, Sta Maria de Palautordera. Ens presenten la comissió de delegats i delegades per a donar resposta a la gestió de conflictes. Alguns dels temes proposats per l’alumnat són la metodologia d’aula, avaluació, organització de tallers i sortides, patis…

En aquesta sessió també hem pogut comptar amb la participació de la Celine i la Marina, de l’Escola de cultura de la pau de la UAB qui ens han pogut enriquir amb la seva mirada.

Moltes gràcies a tots/es!!