Visitem La Lluna de Caldes, que brilla al seminari d’escoles bressol

El passat dimecres 17 d’abril, La Lluna de Caldes de Montbui ens va convidar a descobrir com funcionen en aquesta llar d’infants. Aquest curs l’Ajuntament va decidir unificar la línia pedagògica de les dues escoles bressol públiques del municipi i així es va establir una directora dels dos centres amb una coordinadora a cada seu. Nosaltres vam recórrer les estances i els passadissos, plens d’olors i textures per anar experimentant en qualsevol moment.

Ens van cridar l’atenció uns cartells visuals (fotografies) a l’altura dels ulls dels infants col·locats a les portes dels lavabos, magatzem o cuina, per exemple. D’aquesta manera poden saber què hi ha darrere de la porta. L’espai estrella va ser la sala del regòlit, que pren aquest nom per la sorra que cobreix la Lluna; en aquest espai, l’estètica estava molt ben cuidada i hi havia sorra de la platja per manipular amb diferents eines.

Agraïm molt la visita a les responsables de La Lluna, que van ser el sol que va il·luminar la sessió!

Cartell visual a la porta