V JORNADA ACUDAM #disCAPACITAT (online)

Us fem arribar una informació relacionada amb la jornada sobre inclusió ACUDAM #disCAPACITAT que tindrà lloc en modalitat online el dia 18 de novembre a Mollerussa

Una activitat docent única

Més de 4.000 alumnes d’ESO, Batxillerat, FP i universitat d’arreu de Catalunya han participat en les edicions anteriors.

3 persones extraordinàries amb #disCAPACITAT exposaran les seves trajectòries de vida exemplars que trencaran prejudicis, tabús i reflexionaran sobre la inclusió a la societat conduïdes per la periodista Rut Camí.

El divendres 18 de novembre de les 10h a les 11:30h tindrà lloc la IV Jornada ACUDAM en format taula rodona en streaming.

SOBRE LA JORNADA

Tot i els avenços assolits els darrers anys pel que fa a la igualtat de drets i d’oportunitats de les persones, cal continuar desenvolupant accions que tinguin per finalitat donar a conèixer i visibilitzar les seves realitats i capacitats. Implementant actuacions que ajudin a trencar els prejudicis encara existents que de forma directa dificulten la inclusió real de les persones amb disCAPACITAT en la societat.

ACUDAM vol ajudar a contribuir amb aquest objectiu mitjançant les jornades que porten per títol el nom de la nostra organització.

El pròxim 18 de novembre el Teatre L’Amistat de Mollerussa es convertirà en un plató divulgatiu des d’on es retransmetrà a tot Catalunya. Hi participaran tres ponents influents que exposaran les seves trajectòries de vida personals i professionals generant coneixement, reflexió, debat i aportant diferents visions sobre la igualtat d’oportunitats de les persones amb disCAPACITAT.

PROTAGONISTES

PONENT

Compromès en millorar la vida de les persones.

Advocat i polític.
Primera persona amb disCAPACITAT al Parlament de
Catalunya.
President del Partit Demòcrata de Catalunya

PONENT

No accepta un no per resposta.
Ha estat representant del col·lectiu de persones amb la síndrome de Down.

Actor, medallista internacional i és tot un referent al territori.

PONENT

Persegueix els seus somnis.

Medalla d’or als Jocs Paralímpics de Tokio 2021 a la prova dels 5.000 metres.

Subcampió del món i d’Europa dels 5.000 metres.

PRESENTADORA I DINAMITZADORA

Ajudar a comprendre allò que passa i perquè passa.

Periodista dels Serveis Informatius de TV3.

Reportera per a la Xarxa de Televisions Locals de Catalunya.

EL DESENVOLUPAMENT

Divendres 18 de novembre.

Inici: 10 h

Finalització: 11:30 h

LES INCRIPCIONS I LA RETRANSMISSIÓ

Un cop realitzada la inscripció (gratuïta) i uns dies abans de la celebració de la jornada rebreu un correu electrònic personalitzat on us facilitarem l’enllaç de l’espai de retransmissió (canal de Youtube ACUDAM).

Formulari d’inscripcions

Animeu-vos a participar-hi !!!

www.acudam.org
www.acudam.com