Tàndem ens ajuda a navegar pel mar de les biblioteques escolars!

El passat dijous 23 de novembre vam assistir a una conferència virtual a càrrec de la cooperativa Tàndem. La sessió va servir per reflexionar sobre el paper de les biblioteques escolars, d’una banda, i sobre l’estat actual de cada una de les biblioteques escolars dels gairebé cent d’assistents. A través d’un suposat viatge marítim, en Guillem i en Marc juntament amb personatges icònics de la literatura ens van anar descobrint illes que aportaven recursos i idees realistes per dur a terme en funció del punt de partida de cada centre.

Ben segur que tots els assistents es van endur una maleta plena de possibilitats. Com a mínim, aquest va ser el nostre cas. Moltes gràcies, Tàndem!