Sisena temporada de Lax’n’rock a les aules!!!

En Jimmy Piñol i en  Pemi Rovirosa membres fundadors dels Lax’n’Busto, presenten la xerrada Lax’n’rock a les aules  per sisena temporada en aquest curs 2015-2016.

Està adreçada especialment al Cicle Superior d’Educació primària, ESO i Batxillerat, escoles de música i tot tipus d’associacions educatives que trellabin amb joves i adolescents. i pretén oferir-los l’ oportunitat de conèixer la feina dels músics , des de la creació d’una nova cançó fins als concerts en directe, passant pel treball en grup, l’enregistrament d’un disc en un estudi professional, la fabricació i  la promoció.

Lax'n' BustoTambé ofereixen als alumnes un petit concert per acabar la xerrada.

Més informació   Aquí