SESSIÓ DE CLOENDA ERASMUS+ TOGETHER

El viatge de l’equip Erasmus+ Together arriba al seu final després de conèixer escoles, metodologies, materials, espais i persones en diferents indrets del continent. Ha estat una experiència increïble i enriquidora per a tot l’equip.
Durant el viatge, hem tingut l’oportunitat de visitar diverses escoles i conèixer de prop diferents metodologies educatives. Hem après sobre algunes pràctiques innovadores per a l’ensenyament i l’aprenentatge. A més, hem tingut l’oportunitat de compartir les pròpies experiències i coneixements amb els altres participants.
Els espais educatius que hem visitat han estat diversos i sorprenents. Hem tingut l’oportunitat de veure com diferents entorns poden afavorir l’aprenentatge i la participació dels estudiants. Des de les escoles tradicionals fins als espais de treball col·laboratiu, hem après com dissenyar entorns estimulants per als estudiants.
Però el més important d’aquest viatge ha estat conèixer persones. L’equip Erasmus+ Together ha tingut la oportunitat de connectar amb altres educadors de tot Europa. Hem compartit idees, experiències i coneixements, i hem creat una xarxa de contactes que durarà molt més enllà del viatge.
Ara que el viatge ha arribat al seu final, l’equip Erasmus+ Together porta amb si una gran quantitat de coneixements, inspiració i noves amistats. Estem decidits a aplicar tot el que hem après durant aquesta experiència per millorar les pròpies pràctiques educatives.
Estem agraïts per haver tingut aquesta oportunitat i estem desitjant compartir tot el que hem après i viscut.

Per acomiadar-nos hem preparat una sessió de cloenda el proper dimecres 14 de juny a la Biblioteca J.R i Calonja de Santa Eulàlia de Ronçana, per compartir l’experiència

Caldrà que us inscriviu al següent ENLLAÇ per tal de confirmar l’assistència.

Us esperem!