Seminari Cap d’Estudis d’Infantil i Primària. Visita Joan Abelló

Avui, 25 de maig hem fet la darrera sessió del Seminari de Cap D’Estudis dels centres d’Infantil i Primària de la zona, a l’escola Joan Abelló, de Mollet del Vallès.

Ens han rebut a la biblioteca del seu centre i la Bea (cap d’estudi), la Raquel Figueroa (secretaria) i en Carlos (tutor de CI) ens han fet una petita presentació del Projecte Educatiu.

Després, hem fet una visita pel centre. Durant el recorregut hem pogut observar els Microespais i les seves propostes  a Educació Infantil, l’alumnat de Cicle Inicial treballant per grups de Treball a l’aula, l’alumnat de CS ens ha mostrat l’aula STEAM i l’aula d’informàtica amb el projecte “InfoAbelló”.

Hem acabat la sessió compartint dubtes i mirades vers la transformació educativa dels centres.