Semifinals Certamen Lectura en Veu Alta del Vallès Oriental IV

Dimecres 22  de març vam gaudir de la semifinal del Certamen de Lectura en Veu Alta del Vallès Oriental IV, al Teatre del Patronat de La Garriga.

20 centres educatius i 60 lectors/es van participar-hi, retornant així a la presencialitat després de dos anys de format virtual i de l’anul·lació per la pandèmia de l’edició 2020.

Felicitar a tots els participants, tant lectors com suplents, als docents dels centres educatius participants per la gran tasca al voltant de l’impuls a la lectura, a les famílies, al jurat, al presentador i als professionals del Servei Educatiu.  Així també moltes gràcies a l’escola de Dansa Disset de La Garriga que ens va fer gaudir de les seves danses durant l’acte, va ser meravellós.

Els lectors/es que passen a la final territorial el proper 2 de maig són:

• Grumets Vermells. Representant de l’ESC El Colomer de Bigues i Riells
  • Grumets Verds. Representant de l’ESC Montbui de Caldes de Montbui
  • Timoners. Representant de l’ESC Giroi de La Garriga
  • Corsaris. Representant de l’Escola Pia de Caldes de Montbui
  • Tropa de Corsaris. Representants de l’INS Vil·la Romana de La Garriga

Moltes gràcies a tothom i ens retrobem l’any vinent!!