Scratch Challenge

Us informem que ja us podeu inscriure a partir d’avui dimecres 28 d’abril per a participar en l’Scratch Challenge i en l’MHM i a partir del 3 de maig per a App Education.

mSchools Student Awards és un certamen que premia la tasca que duen a terme els alumnes dins el programa mSchools, reconeixent la feina desenvolupada pels participants dels concursos Scratch Challenge (3r, 4t, 5è, i 6a Primària; 1r i 2 d’ESO), Mobile History Map (Primària, Secundària, Centres d’adults, Serveis Educatius i projectes intercentres o interetapes) i App Education (3r i 4t d’ESO, Batxillerat i Cicles formatius).

Aprofitem per convidar-vos al 5è Seminari Web de Scratch i PCd d’aquest curs 2020-2021 que se celebrarà el dimarts 4 de maig de 17:30 a 19 h.

A la sala principal trobareu noves propostes de Pensament Computacional Desendollat i Scratch per implementar a les vostres aules. Partirem de la programació de Scratch i construirem la proposta desendollada. La barreja endolla’t i desendolla’t competencial!

A continuació, a la sala 1  “We are architects”  “Expressió computacional” i “Les píndoles d’autoaprenentatge de PCd” i a la sala 2: “Un joc de simulació amb Scratch, programació i competències bàsiques. Kudi i macrokudi de mini reptes” i “Les píndoles d’autoaprenentatge de Scratch i un nou repte de Scratch”.

Us podeu inscriure en aquest formulari.

Us agraïm la vostra col·laboració i participació.