QUARTS DE FINAL DEL IX CERTAMEN DE LECTURA EN VEU ALTA

imatge-veu-alta-per-blog-2012b

Finalment s’acollirà a la nostra zona diferents quarts de final de les diverses categories participants al IX Certamen de Lectura en Veu Alta. Hem estat una de les zones amb més participació al certamen de tot Catalunya. Felicitats a tots i totes!

Els centres que pertanyen al Servei Educatiu Vallès Oriental IV de Bigues i Riells, i que participaran en aquest certamen són:

– Escola bertí (L’Ametlla del Vallès)

– Escola El Turó (Bigues i Riells)

– Escola Països Catalans (Lliçà d’Amunt)

– Escola Pia (Caldes)

– Escola La Sagrera (Santa Eulàlia de Ronçana)

– Escola Tagamanent (La Garriga)

– Institut Eugeni Xammar (L’Ametlla del Vallès)

– Institut Manolo Hugué (Caldes)

– Institut Manuel Blancafort (La Garriga)

– SES El Vern (Lliçà d’Avall)

Ja tenim el Calendari i seus dels QUARTS DE FINAL al ST Maresme-Vallès Oriental:

6 de Maig: EOI del Maresme (sala polivalent)-Mataró

7 de Maig: Escola Montserrat Montero-Granollers

Recordeu que entre el 24 i 26 d’Abril heu de retornar als Serveis Educatius la fitxa amb els representants del centre, per tal que ho poguem fer arribar als Serveis Territorials.

lectura