Proves d’avaluació diagnòstica d’educació primària i d’educació secundària obligatòria. 2011-2012

S’inicia el període per dur a terme les proves d’avaluació diagnòstica d’educació primària i d’educació secundària obligatòria.

Les proves s’administren a l’alumnat de cinquè d’educació primària i a l’alumnat de tercer d’ESO. D’aquesta manera s’assegura que en el moment de fer les proves, l’alumnat ha cursat íntegrament els aprenentatges previstos.

Les proves s’han d’aplicar entre els dies 17 i 28 d’octubre. Cada centre pot escollir els dies d’aplicació, segons les seves necessitats organitzatives.

El temps previst per a l’aplicació de cada un dels quaderns és d’una hora.

El centre decideix el dia o els dies concrets que es fan les proves, dins de la quinzena prevista. És important que tots els grups facin la mateixa prova simultàniament.

Trobareu tota la informació en aquesta web del Consell Superior d’Avaluació del Sistema Educatiu