Proves cangur 2024

Què és la Prova Cangur? És una activitat matemàtica impulsada per la societat internacional Le Kangourou sans Frontières per estimular i motivar una àmplia majoria de l’alumna i que a Catalunya organitza la Societat Catalana de Matemàtiques.

Del 8 al 30 de gener estan obertes les inscripcions a les proves Cangur 2024 que es duran a terme el proper dijous 21 de març. Inscripcions al següent enllaç.

La gestió per al Cangur 2024 s’organitza en quatre “subcangurs”, com s’ha fet l’any 2023.

• subcangur primària
    • subcangur de 1r i 2n ESO
    • subcangur de 3r i 4t d’ESO
    • subcangur de batxillerat i cicles formatius

Els tres primer subcangurs seguiran les mateixes indicacions que per al Cangur 2023, amb els terminis i quotes que ja s’havien anunciat i que en els documents oficials es concreten.
Pel que fa al subcangur “dels grans” hi ha un canvi substancial en el procediment, amb l’opció inicial sobre la realització del Cangur en el propi centre o en una seu amb alumnes de diversos centres.

Va dirigit a tot l’alumnat, des de 5è de primària fins a la secundària post-obligatòria hi pot participar. Hi ha una prova diferent per a cada curs, tot i que algunes preguntes es repeteixen, atès que són vàlides per a diversos nivells escolars. A nivell d’inscripció i organització les proves tenen quatre nivells que anomenem Subcangurs: Primària (5è i 6è), ESO (1r i 2n), ESO (3r i 4t) i Batxillerat i CF . Aquestes instruccions fan referència als nivells de primària i ESO, que tenen un organització unificada.

difusio_cangur_2024_unificat                            difusio_cangur_2024_batxillerat

Més informació al següent enllaç.