Propostes educatives del curs 2021-22

Exposicions temporals

Most a les escoles

Noves maneres de treballar amb les escoles   Curs 2021-22

Des del VINSEUM treballem per adaptar-nos a les necessitats que tenen les escoles i els instituts

. Aquestes adaptacions passen per re-imaginar la relació escola-museu i plantejar noves maneres d’interaccionar.

És per això que el departament educatiu del museu vol recordar-vos que es troba a disposició dels centres educatius

per parlar i conèixer de primera mà els interessos i la manera de treballar de cada escola, cada mestre, cada aula. Estem oberts a nous projectes i iniciatives que ens proposeu des dels centres.
Volem que el museu sigui un espai més on desenvolupar la tasca educativa de les escoles.
Si teniu una idea no ho dubteu, veniu i en parlem!!

D’altra banda, el museu continua posant a disposició de les escoles les instal·lacions del museu (exposició, auditori, terrassa, capella…) per desenvolupar lliurement activitats.

Enguany també oferim traslladar part de la nostra acció educativa als propis centres. I continuarem adaptant els tallers que s’ofereixen de forma regular al museu perquè puguin esdevenir-se, també, a les aules dels centres.

Trobareu més informació a la web