Projecte mEduTarraco

El Projecte mEduTarraco és una iniciativa d’un equip de 15 docents i està coorganitzat pels Serveis Territorials d’Educació a Tarragona, l’Ajuntament de Tarragona. Compta amb la col·laboració del programa mSchools, una iniciativa que impulsa la fundació Mobile World Capital Foundation en col·laboració amb la Generalitat de Catalunya, l’Ajuntament de Barcelona i GSMA. El projecte compta també amb el suport d’Itinerarium, Universitat Rovira i Virgili i l’Autoritat Portuària de Tarragona.

El projecte mEduTarraco proposa conèixer i gaudir de la ciutat de Tarragona a través de tecnologies mòbils i d’un joc de pistes geolocalitzat i contribuir a la sensibilització i la recerca mitjançant la Fundació La Marató de TV3. Coneix la ciutat, juga amb el teu mòbil i guanya punts que els sponsors del projecte convertiran aportant una quantitat determinada per a La Marató.

Quan?   De l’1 de febrer al 31 de març de 2022

Qui hi pot participar?nAdreçat a tothom qui vulgui jugar i conèixer la ciutat de Tarragona de forma lúdica, educativa i solidària. D’interès per a grups d’alumnes, amics, famílies i visitants.

Us fem arribar la informació del projecte educatiu: https://projectes.xtec.cat/met/

Per a més informació:

• El projecte es farà de forma asincrònica. S’obrirà un període dos mesos, des de l’1 de febrer fins al 31 de març de 2022, perquè els usuaris i usuàries triïn la data més convenient per fer l’activitat

• Poden participar en el projecte totes les persones interessades a conèixer la ciutat. Els centres educatius poden seguir fent l’activitat amb grups d’alumnes. Se’ls convida a engrescar la comunitat educativa, famílies i ciutadania en general,  per dur a terme l’activitat.

• La participació consistirà en visitar punts emblemàtics de la ciutat de Tarragona i contestar les preguntes que planteja l’aplicació MHM.

• La puntuació obtinguda en funció de les respostes encertades, es visibilitzarà en un rànquing.

• Es definirà una puntuació mínima, per considerar-se que la persona ha fet l’activitat.

• Els espònsors faran la donació de la quantitat acordada a La Marató de TV3 d’acord amb el nombre de persones que hagin completat l’activitat.

Us compartim l’article que trobareu al nodes de CRP per si pot ser del vostre interès.