PROGRAMA mSHOOLS

Basat en la iniciativa de la Mobile World Capital, el Mobile World Centre ofereix a les escoles el programa mShools amb la idea de poder apropar la tecnologia mòbil als centres, amb una sèrie d’activitats gratuïtes i una durada aproximada de 2 hores.

Les activitats comprenen:
· Visita Guiada per l’exposició del Mobile World Centre
· El joc. Recerca de continguts
· Valoració final de la jornada

Per si esteu interessats, les inscripcions ja estan obertes i es realitzen contactant amb l’equip del Mobile World Centre mitjançant correu electrònic (centre@mobileworldcapital.com), informant del dia i hora de preferència per la visita, nombre aproximat d’estudiants, i les seves edats.

Trobareu més informació a la WEB

A més, podeu consultar l’agenda d’activitats i el calendari d’esdeveniments del Mobile World Centre (situat a Plaça Catalunya de Barcelona).

mschools