El Programa de Llengües, Cultures d’Origen i d’Internacionalització a Catalunya proporciona recursos i estratègies al professorat per facilitar l’aprenentatge de les llengües d’origen. Això fomenta la competència plurilingüe i la integració cultural. A través de l’educació intercultural, aquest programa ajuda a valorar i respectar les arrels culturals, enriquint així l’entorn educatiu amb una diversitat lingüística i cultural valuosa.
Per enriquir l’entorn educatiu amb diversitat lingüística i cultural, entreu als següents enllaços.
- Programa de Llengües i Cultures d’Origen: aquest programa ofereix informació i recursos per promoure accions educatives que reforcin la competència plurilingüe i pluricultural: https://projectes.xtec.cat/
origen/. - Programes d’Internacionalització: aquesta pàgina ofereix recursos curriculars, formatius i complementaris per a la internacionalització de l’educació: https://projectes.xtec.cat/
internacional/.
Amb aquests recursos, el professorat pot fomentar una educació inclusiva i rica en diversitat, preparant els alumnes per a un futur global i interconnectat.


