Presentació d’experiències – V Jornada d’Inclusió digital

V jornada d'Inclusió digitalEl proper dissabte 16 d’abril tindrà lloc a la Badalona la V Jornada d’inclusió digital, oberta a professors, educadors, professionals de serveis educatius i persones interessades en l’educació.

En aquesta trobada, volem generar un espai de relació, reflexió i debat on compatir i descobrir idees que ens ajudin a oferir una atenció més personalitzada als estudiants. L’eix principal serà la presentació d’experiències i tallers.

Es vol  comptar amb experiències que afavoreixen el paper protagonista de l’alumnat en el seu aprenentatge tot aprofitant el potencial que tenen les tecnologies per a personalitzar els entorns i per interactuar i participar a l’aula i més enllà.

Es prioritzaran les experiències que facin èmfasi en:

• Planificar contextos d’aprenentatge que, des de l’inici, tinguin present la diversitat d’alumnes de l’aula.

• Satisfer les necessitats del major nombre d’alumnes, tenint en compte les seves característiques i competències.

• Adaptar-se als diferents ritmes i estils d’aprenentatge.

• Cercar l’acció, l’emoció, la creativitat i el compromís dels alumnes tot proporcionant experiències agradables on puguin aprendre.

• Explorar, experimentar i conèixer l’ús de diferents recursos digitals conjuntament amb altres companys.

Animeu-vos ,  a presentar les vostres propostes per a ponències, experiències a l’aula, tallers,… teniu temps fins al 21 de febrer de 2016 emplenant el formulari de la pagina de la jornada.