Premi Sambori Òmnium i Premi Pissiganya 2016

El Tinter de les Lletres Catalanes és la festa que agrupa els premis literaris d’autors d’entre 6 i 18 anys amb més prestigi dels Països Catalans, un nou esdeveniment en el calendari cultural que vol potenciar la creativitat dels infants i joves i reconèixer els valors emergents de les lletres catalanes.

Enguany el Premi Sambori Òmnium celebra 10 any !!!

Es vol celebrar amb tots els alumnes de primària, secundària i batxillerat de Catalunya.

És un  concurs escolar de narrativa en català que promou la col·laboració en un projecte comú d’alumnes i centres de totes les terres de parla catalana.

La data límit de lliurament serà el dijous, 4 defebrer, de 2016.

Les bases  Aquí

sambori

El Premi Pissiganya  prové del País Valencià i arriba a la cinquena edició !!!
Es tracta d’un concurs adreçat a tots els alumnes de primària d promogut per la revista de poesia Pissiganya.cat.
El termini de presentació dels originals finalitzarà el proper 22 d’abril.de 2016.
Les bases Aquí
pissiganya
Animeu-vos a participar !!!