Premi d’Experiències Educatives Josep Pallach

L’Ajuntament de Figueres convoca la XVIII edició del Premi d’Experiències Educatives Josep Pallach. És la concessió d’un premi de 5.000 euros per reconèixer i potenciar experiències educatives innovadores pedagògica i metodològicament, originals en els plantejaments, fàcilment aplicables en altres centres i col·lectius, la implicació global del centre, la transversalitat dels plantejaments, el treball en xarxa en l’àmbit comunitari, la continuïtat temporal de l’experiència en cursos successius, a més del treball d’elaboració i de bona presentació per part dels/les autors/res.

Aquest premi s’adreça a aquelles persones que hagin portat a terme alguna experiència en el camp educatiu, sigui quin sigui l’àmbit: escolar, extraescolar, laboral, de lleure i sigui quin sigui el nivell: infantil, primària, secundària, universitari, adults, entre altres.

Avui, dia 15 de novembre, s’obre el termini de presentació de sol·licituds que es tancarà el 31 de gener de 2023.

Trobareu tota la informació clicant aquí

Us animem a participar-hi  !!!