Premi AMIT-CAT treballs de recerca de batxillerat

AMITL’Associació de Dones Investigadores i Tecnòlogues a Catalunya (AMIT-CAT) convoca el I Premi AMIT-CAT per a Treballs de Recerca de Batxillerat, adreçat a reconèixer el millor treball de recerca sobre “dones, ciència i tecnologia”.

Es pot presentar al Premi qualsevol alumne/a de 2n de Batxillerat matriculat durant el curs 2015-2016, que hagi realitzat un treball de recerca sobre “dones, ciència i tecnologia”.

El tema inclou, entre d’altres, biografies (per exemple de pioneres com Sara Borrell, Dorotea Barnés, Maria de Maetzu, etc) i estudis històrics sobre les aportacions de les dones en diferents segles o èpoques (franquisme, primera i segona república, Alemanya nazi, etc), estudis sobre les influències geogràfiques (Europa, Espanya, Catalunya, etc), familiars o altres , en les activitats relacionades amb la carrera científica i tècnica, etc.

Els treballs, (individuals o de dues persones màxim), han d’esser inèdits i no han d’haver estat premiats anteriorment. Poden estar escrits en català, castellà o anglès.

Els treballs s’hauran de lliurar en un fitxer en format PDF a “premitr.amit.cat@gmail.com”. S’adjuntarà al fitxer el formulari de participació, disponible a l’adreça “www.amit-cat.org/index.html

Termini d’entrega : Fins el dilluns 22 de febrer de 2016
Més informació i bases a la  WEB