Premi als centres educatius pel millor projecte en mobilitat segura i sostenible

CONCURS EDUCATIU
JOVES I MOBILITAT
#14 EDICIÓ

Protegits a l’escola, com protegim també la mobilitat del seu entorn?

PREMI PER A CENTRES DOCENTS

RECONEIXEMENT A UNA TASCA

L’objectiu d’aquest guardó de Joves i Mobilitat és destacar alguna acció, projecte o activitat desenvolupada pels centres escolars en l’àmbit de la mobilitat i la seguretat viària.

La idea central d’aquesta categoria del concurs és posar en valor i donar rellevància i notorietat a les activitats que ja es realitzen regularment durant el curs escolar:

•  Setmana de la mobilitat.
  •  Campanyes de seguretat, ús de les bicicletes, transport públic.
  • Camins escolars.
  • Xerrades divulgatives de mossos o policies locals
  • Treballs de síntesi o de recerca.
  • Senyalització viària al centre.
  • etc.

QUÈ CAL FER?

Per avaluar l’activitat duta a terme en un centre, caldrà que es registri a www.jovesimobilitat.cat una memòria del projecte desenvolupat durant aquest curs, amb el suport fotogràfic i/o audiovisual de la mateixa. Aquesta memòria haurà de contenir la següent informació:

• Nom de l’activitat.
  • Data de realització del projecte.
  • Antiguitat del projecte (núm. d’edicions).
  • Participants (classes, cursos, alumnes i professors).
  • Objectius.
  • Accions desenvolupades.
  • Col·laboradors (institucions, entitats, mossos, policies locals, patrocinadors…).
  • Recursos utilitzats.
  • Promoció del projecte (a nivell intern, a xarxes socials, a mitjans, etc.).

Els criteris d’avaluació així com els recursos per fer aquesta memòria es poden trobar a www.jovesimobilitat.cat.

EL PREMI

• Diploma acreditatiu.
  • Pack de material escolar d’Abacus valorat en 200 euros.

CALENDARI

La data límit per presentar les memòries és el 30 d’abril de 2021.