Participa a la Setmana de la Natura 2022!

La Setmana de la Natura 2022 tindrà lloc del 22 de maig al 5 de juny i ens encantaria comptar amb vosaltres per a l’organització d’una o més activitats!

Consulta el dossier per escoles per conèixer com participar!

Després de la celebració de les darreres dues edicions adaptades per la situació de pandèmia, esperem enguany poder celebrar una gran 7a edició de la Setmana de la Natura, i per això necessitem la vostra participació i implicació.

Aquest any 2022 la Setmana Natura donarà el seu tret de sortida amb el Dia Internacional de la Diversitat Biològica (22 de maig), per recordar la necessitat de la preservació de la biodiversitat, i finalitzarà amb el Dia Mundial del Medi Ambient (5 de juny) per visibilitzar la necessitat d’implicar-nos col·lectivament per evitar les pitjors conseqüències de l’emergència climàtica i ecològica.

Si des de la vostra escola també creieu en la importància de la implicació ciutadana per a la conservació de la natura, us animem a organitzar una o diverses activitats del 22 de maig al 5 de juny!

COM PODEU PARTICIPAR?

1. Organitzant una activitat – Data límit per enviar-la: 6 de maig

Com cada any, un cop ens hagueu enviat l’activitat a través del formulari, us farem arribar els braçalets #setmananatura perquè els pugueu repartir entre els vostres participants.

Alguns exemples d’activitats: sortides d’educació ambiental, censos, plantades, dinars d’aprofitament, debats sobre les causes de la crisi ecològica, extracció de plantes invasores, conferències, xerrades, tallers, exposicions, gimcanes…

La data límit per enviar-nos activitats és el 6 de maig. No podem assegurar que les activitats que s’enviïn fora d’aquesta data rebin els braçalets a temps i en puguem fer difusió.

2. Fent difusió

Doneu a conèixer la Setmana Natura prèviament al vostre entorn, per fer-la arribar a tothom qui pugui estar interessat en organitzar o participar a les activitats (contacta amb mitjans locals, parlant amb coneguts, amb les entitats properes, etc.). Sumem mans per la natura!

El dia de l’activitat, promociona-la a les xarxes socials amb l’etiqueta #setmananatura, publicant les fotos de les vostres activitats.Durant la Setmana, podeu seguir totes les activitats que es faran a través de les xarxes socials amb el hashtag #setmananatura. També podeu seguir-nos a FacebookTwitter Instagram al perfil @SetmanaNatura.

Més informació: i  http://www.setmananatura.cat

Animeu-vos a participar-hi !!!