Parelles d’Assessorament a centre

Enguany aquest curs,  la Roser Miquel i la Jessica Cascales, referents de l’EAP del SE VO IV, han fet un assessorament en dos centres de la zona; ESC El Turó, de Bigues i Riells del Fai i  l’I-E Miquel Martí i Pol, de Lliçà d’Amunt.

El tema ha estat  Mesures i Suports Universals, repartits en tres sessions a cada centre.

La primera sessió l’han dedicat a explicar el Decret 150/2017, i a poder diferenciar i reconèixer la piràmide de Suports Universals, Addicionals i Intensius, i també han profunditzat en explicar què és un P.I, i en quins casos s’ha de fer-ne un.

La segona i la tercera sessió han estat sessions de treball. Amb el suport del document de Mesures i Suports Universals elaborats per les FEI, han elaborat una taula de detecció de quines són Mesures que es duen a terme al centre. Per cicles, han hagut de detectar i escriure què és el que fan servir de Mesures Universals i com ho fan. Aquest document de treball el tenen compartit al Drive i tant la Jessica com la Roser han anant treballant sobre ell,  fent propostes més inclusives per a tot l’alumnat, incloent també reflexions per a poder donar la volta a les diferents activitats ja plantejades per a poder fer el canvi de mirada.

Per altra banda, l’Anna Salas i la Núria Cussó, també referents de l’EAP del nostre SE, han assessorat a l’Escola El Colomer, de Bigues i Riells a través de l’observació de l’alumnat TEA d’educació primària.