Noves activitats del CREAMAT

Us volem informar d’algunes de les noves activitats que proposen des del CREAMAT:

• El proper dissabte dia 29, a l’IEC, se celebrarà la Novena Jornada d’Ensenyament de les Matemàtiques organitzada per la FEEMCAT, SCM, XEIX i AL-KHWARIZMI, amb la col·laboració del CREAMAT. El tema central d’enguany és La divulgació de les matemàtiques. Una eina per a millorar l’aprenentatge de l’alumnat? (més informació)
  • Per tercer any consecutiu, durant el curs 2012-13  la FEEMCAT (Federació d’Entitats per l’Ensenyament de les Matemàtiques a Catalunya) ofereix els tallers d’Anem x + Matemàtiques adreçats a l’alumnat de 4t de l’ESO. La inscripció ja està oberta (més informació).
  • La Facultat de Matemàtiques de la UB organitza, com cada any, les Xerrades-Taller dirigides a l’alumnat de Batxillerat de la via científico-tècnica. La inscripció està oberta fins el 30 de setembre (més informació).
  • S’acaba d’obrir el període d’inscripció al Programa de formació científica, tecnològica i matemàtica (CTM) especialment adreçat al professorat d’aquests àmbits. El programa té com a finalitat afavorir la formació científica, tecnològica, matemàtica i didàctica del professorat amb l’objectiu de facilitar la transferència a l’acció docent i millorar tant l’aprenentatge competencial com els resultats de l’alumnat.

El programa es compon de dos tipus d’activitats, activitats comunes a tots els participants i activitats optatives que cada participant podrà escollir atenent a les seves preferències i necessitats. En les activitats optatives es comptarà amb la col·laboració d’institucions i entitats que es dediquen a la recerca i a la comunicació científica, tecnològica, matemàtica i didàctica, com per exemple, en el cas de les matemàtiques, l’IDESCAT, el Centre de Recerca Matemàtica, el Sincrotró ALBA, la Societat Catalana de Matemàtiques, la FEEMCAT, l’Institut de Geomàtica o el Museu de Matemàtiques de Catalunya.

El període d’inscripció romandrà obert fins al 30 de setembre de 2012

Podeu trobar informació detallada a l’enllaç següent:

Esperem que sigui del vostre interès.