NOVA EDICIÓ CONCURS DE VÍDEOS CONSUM

Es convoca la 3a edició del Concurs de Vídeos «Dia Mundial del Consumidor» adreçat a escolars de primària, secundària, batxillerat, formació professional i grau mitjà, educació especial i centres ocupacionals. L’activitat, d’important valor pedagògic, té el suport de les àrees en matèria de consum, salut, educació i economia social de les administracions autonòmiques on està implantada la cooperativa, a més d’entitats expertes en matèria d’educació ambiental i audiovisual.

Com en edicions anteriors, es  mantenen l’objectiu de promoure el Desenvolupament Sostenible, aquesta vegada centrat en l’ODS 15 «Vida d’ecosistemes terrestres» i de quina manera, amb petites accions del dia a dia, podem cuidar i protegir la biodiversitat dels entorns pròxims. Es proposa que es reflexioni sobre la funció de les espècies animals i vegetals amb què convivim i la relació que tenen amb la nostra salut i benestar per contribuir a l’equilibri de les persones amb la naturalesa.

Amb el suport d’orientacions pedagògiques, suggeriments didàctics i estratègies metodològiques, disponibles al portal educatiu www.teamconsum.consum.es/valanimem els centres educatius i ocupacionals perquè ens expliquin en un vídeo quines accions duen a terme en el dia a dia per a protegir la biodiversitat del seu entorn pròxim.  Poden ser accions que fan al mateix centre, al municipi o en espais naturals on conviuen amb la biodiversitat i que han decidit observar i cuidar per al benestar general.

Per a aquesta edició, s’estableixen 5 premis de 1.000 euros cadascun, a més de contribuir al projecte «Conservació d’aus aquàtiques en aiguamolls» de la Fundació Global Nature, perquè Consum donarà 1 € per alumne/a participant en el concurs, i hi farà una altra aportació de 3.000 euros.  I tots els docents que presentin treballs al concurs rebran, a més, el joc de taula Sostenipoly de Team Consum.

Adjuntem les bases de la 3a edició del Concurs de Vídeos amb tots els detalls de l’acció, informació que també pot consultar al portal educatiu www.teamconsum.consum.es/val.

Si ho vol consultar, al mateix portal educatiu té disponibles els treballs guanyadors de l’anterior edició, «Petites accions perquè la nostra salut sempre guanyi».

Animeu-vos a participar-hi !!!!