Mobile Learning Awards 2016

Mobile Learning Awards – Quarta edició, 25 de febrer de 2016

Els Mobile Learning Awards, , són premis especialment formulats per incentivar la implementació de la tecnologia digital als centres docents de Catalunya. Els finalistes seran convidats a la cerimònia de lliurament que tindrà lloc al Mobile World Congress.

Per a aquest curs 2015-2016 el Mobile Learning Awards queda dividit en dues parts:

Un primer esdeveniment (MLA2016) que es celebrarà dins el Mobile World Congress en què es premiaran centres innovadors i experiències d’aula del professorat.

Un esdeveniment (APPS AWARDS 2016) a finals de curs en què es presentaran projectes de creació d’APPs realitzats en el marc de les matèries d’informàtica a 4art i 3r d’ESO i/o a Formació professional, i també a les aportacions realitzades i presentades en la plataforma Mobile History Maps.

Categories als mSchools Mobile Learning Awards 2016

Els Mobile Learning Awards reconeixen els projectes més innovadors de docents i centres educatius de Catalunya a través de l’ús de la tecnologia mòbil a l’educació. Aquest any celebrem la seva quarta edició amb dues categories:

• Millors experiències d’aprenentatge amb tecnologia mòbil a l’aula, on se seleccionaran les 3 millors noves experiències de mEducation a l’aula, presentades al mSchools Toolbox.

• Escola més innovadora en mEducation, on se seleccionaran els 3 projectes o polítiques de centres educatius més innovadors sobre l’ús responsable i eficaç de la tecnologia mòbil en educació.

La cerimònia dels Mobile Learning Awards té lloc a l’esdeveniment anual més important de la indústria mòbil, Mobile World Congress, el dijous 25 de febrer de 2016. Clica aquí per a més informació.

Pel que fa als premis adreçats a l’alumnat (AppAwards: APPs Education, Mobile History Map) properament s’informarà de les diferents categories, modalitats, i les bases corresponents a aquest concurs.