Mesures i suports universals a la 6a sessió de caps d’estudi

Dijous passat, 25 d’abril, en mig de setmanes culturals plenes de llibres i roses, vam fer la 6a i penúltima sessió de caps d’estudis del curs.

A la primera part vam tenir el plaer de comptar amb la Roser Miquel, referent de l’EAP, que va venir a parlar sobre mesures i suports universals, i ens va donar eines per aplicar-les sense esforç a les aules. La síntesi ens va servir per refrescar tot de pràctiques que hauríem d’anar assumint com a naturals perquè tothom tingui les mateixes oportunitats d’aprendre sense cap barrera.

Després va ser el torn de la Carme Forn, que ens va deixar bocabadats amb la gestió que a l’Escola Giroi fan de l’alumnat amb dificultats. Hi ha un seguiment molt exhaustiu que permet que tothom estigui assabentat de les casuístiques del seu alumnat amb molta facilitat.

La part final va servir per recollir valoracions de les proves d’avaluació, tant de les de 6è com de les diagnòstiques de 4t, i per parlar sobre l’activitat pedagògica que farem l’últim dia de seminari.