L’Escola d’Hivern 2016 de Rosa Sensat. Inici 23 de gener

Rosa SensatL’Escola d’Hivern de Rosa Sensat, si’inicia el 23 de gener amb el curs sobre geometria i mesures, de la Mª Antònia Canals.

El Lloc de realització dels cursos :Avinguda de les Drassanes, 3 08001 Barcelona. Hi ha cursos a Barcelona, i també a Olot, Manresa i Valls.

Els cursos de 15 o més hores estan reconeguts pel Departament d’Ensenyament de la Generalitat de Catalunya.

Altres ofertes formatives de l’Escola d’Hivern són 22 de gener, a les 17.30 hores la xerrada gratuïta sobre “Educació Creadora. Joc i aprenentatge” de Miguel Castro; i dissabte 30 de gener la jornada d’educació secundària  “El treball per projectes a l’educació secundària. La innovació és possible… i necessària”

Informació i inscripcions a la WEB

Animeu-vos!!!